#1 - Eva

Kul med sista bilden :-)

#2 - Kerstins foto

Första bilden är riktigt härlig, gillar den svindlande känslan. Sista bilden är rolig. :)

Ha en fin söndag.

#3 - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

De där blev riktigt bra!Bra trissat!

#4 - Janne

Trodde nästan att du skulle ha nåt med TIK nu när de måste slåss underifrån.

#5 - Åke

Citat mot Janne: Du har ju två tallar symbolen :)

#6 - Sivinden

Fin triss! - og spesielt godt liker jeg bildene av trærne.

#7 - Veiken

Den översta bilden är så häftig! Man hisnar när man ser den. Bra jobbat!

#8 - Ingalill

Sista bilden var ju jätte häftig :)

#9 - juanna

Härligt djup i första bilden.

Sista bilden gav mig tanken: tyngdlöst. Fick mig att associera till rymdskepp.

Men jag tror att du böjt dig ner under ytterkläder och placerat kameran under dig.. underifrånperspektiv.

#10 - Micke

Maffigt att ligga under ett gigantiskt träd och se det svaja för vinden...har några bilder själv på det...ruggigt avkopplande..!

#11 - Tinezza

Snyggt fotat underifrån. Tallen blir min favorit.

#12 - mimmione

fin triss som vanligt härligt med trädbilder,

#13 - Anita A

Perspektivet underifrån på träden tilltalande, kul sistabild där du lurar bland kläderna.

#14 - The one and only Nettan

Fösta bilden är så snygg. Vinklen och dom varma färgerna på tallen som möter en intesivt blå himmel. Underbar bild. Sista bilden fick mig att spontanfnissa. Härligt. / Nettan

#15 - Beate

Ettan är otroligt häftig!!! En höjdare i dubbel bemärkelse. Trean - ja du gör också allt för att få till det:-) Bra jobbat!

#16 - Erik Semlan

Kul, jag började garva lite när jag såg din tredje bild.

Härligt att du bjuder på dig själv, uppskattas.

Tallen gillar jag, hisnande känsla, så tydligt underifrån.

Jag väljer tallen i din triss, men det var nära att humorn fick min röst.



#17 - Hedwig

Hihi, sista fotot var bara för roligt.

#18 - Sunny Diving in Malta

Ser att det är vårväder på gång! Här har vi redan sommar :) Hrälig triss!!!

#19 - Marit Johansson

Snyggt och kreativt, den sista är ju super!

#20 - KajsaLisa

Kul naturbilder, den sista var det underligaste självporträtt jag sett, fick titta den bra stund innan jag fick grepp om den :)

#21 - Linnéa

Riktigt fina bilder uppifrån. Kunde inte annat än le när jag såg den sista bilden

#22 - Misswhatsit

Fina bilder till temat. Den första blir favoriten. Ett härligt perspektiv:)

#23 - Yvonne

Snygga träd! Fint med den där blå himlen. Som går igen snyggt i ytterkläderna. Cool vinkel på sista bilden.