Fototriss: Prickigt


Veckans tema hos fotoutmaningen Fototriss är Prickigt. Bilden ovan visar några prickar som hör hemma på en fälg till ett bilhjul. Prickarna är egentligen hålen till hjulbultarna.


Bilden ovan visar prickarna som jag fick på min resväska när jag flög sist. Jag kan inte riktigt förstå hur det gick till när smutsprickarna hamnade på min väska, kanske var det fullt i lastrummet och väskan fick åka på någon av vingarna istället.


Min sista bild denna gång visar en av min sambos alla ljuslyktor. Prickarna finns på lyktglaset och ljuset kommer från ett värmeljus samt från en liten LED-lampa jag håller i handen.



Läs även andra bloggares åsikter om ,
#1 - Eva

Snyggt trissat! Sista bilden är lite extra cool!

#2 - Me and my dark secre

Snyggt trissat, bra jobbat!

#3 - Mormor

Nydelig triss.

Favoritten ble det nederste.

#4 - Barbro

Den första en kall och rostig pricktriss.

Den sista en varm snygg pricktriss.

Du har gått hela vägen. Snyggt jobbat.

#5 - Anneli - A'la Foto

Snyggt och kreativt trissat!



Ha en superskön söndag i vårsolen!

#6 - Micke

Väskan där ja...ser ut som om nåt gått sönder i en annan väska i lastutrymmer på väg från Colombia eller nåt ;)

Fototriss?

Många som kör det där...häftigt tycker jag...!!



#7 - Anita A

Varierade prickar, intressant, snyggt trissat!

#8 - Ingalill

Sista bilden är hel läcker :)

#9 - Åke

Fyndigt prickatt :)

#10 - Lennart

I går när solen lyste utanför mina fönster såg jag en massa prickar på de.

#11 - skogsfrun på dal

Smart att se i smått. Läckra färger och en väl sammanhållen triss.

#12 - Beate

En väldigt varierad triss som gillas skarpt. Å då jag älskar LEDar så är såklart trean min favo. Då jag också gillar rost så är ettan en klar tvåa;-)

#13 - 4U2

En fin prickig triss!

#14 - Charlotte/Kreativamamman

Den sista bilden är jättehäftig!!

#15 - SigridfraEnget

Jättesnygg triss! Tror faktiskt ettan blir min favorit.

#16 - KajsaLisa

Gillar när man ser bilder och absolut inte kan begripa vad det är. Okej, mitten bilden var ju lätt.

Det finns något i det som finns runt omkring oss som man absolut inte ser fast det finns där hela tiden. Spännande tanke.

#17 - Jenny

Bra triss!

#18 - Cina

Ljuslycktan ser ut som rena moderna konstverket..

Måste dock gilla din första bild mest.. Tänk att det finns så härliga färger i en gammal fälg.

#19 - Linnéa

Häftiga prickar med humor. Den sista bilden blev ju väldigt häftig!