Pannkakor gräddade uppifrån


Härom dagen gräddade jag pannkakor. De var ämnade som middagsmat.

Så blev det också.

I nuläget finns inte så mycket mer att säga om det mer än att det blev goda pannkakor. Jag kan också tillägga att jag gräddade dem uppifrån med hårtorken. Därav ljusskenet snett uppifrån till vänster i bild.

Fast nu luras jag bara. Sanningen är jag lagt på filtret Sun i appen FilterMania i min iPhone.


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,
#1 - AnnaKK

Det är en ganska stor bedrift att få till så där snygga pannkakor, tycker jag. Trodde nästan de var nerstrålade från himmelriket eller nåt sånt! ;-) Mina brukar se ut som something from hell... :-I

Svar: Jag var inne på en gudmlig tolkning men valde till slut hårtorksteorin.
Per-Anders

#2 - Beate

Ser coolt ut, nästan som något från yttre rymden. Riktigt bra faktiskt!

Svar: Yttre rymden och Gud - är inte det nästan samma sak?
Per-Anders

#3 - Zarah

Mmmums, pannkakor är gott!

Haha, gräddade uppifrån med hårfön... ny teknik... *s*

Svar: None
Per-Anders