Armageddon närmar sig



Idag har åskan gått här i Sundsvall-Timråregionen. Visserligen gick den inte så mycket men jag hörde hur det mullrade i fjärran. 

Däremot såg jag molnen tydligt. De kolsvarta molnen som lade sig som en stor hatt över Sundsvall. Känslan var nästan lite kuslig, som om tidpunkten för Armageddon närmade sig. Själv åkte jag upp på Norra Berget och fotade med min iPhone. Sedan åkte jag hem och boostade bilden i fotoappen Snapseed (jag använde filtret "Drama" där man kan lägga på en HDR-effekt). Resultatet blev bilden ovan.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
#1 - Beate

Undrar hur dramatiskt denna bild hade sett ut om den varit fotad med en "riktig" kamera och utan filter;-)

#2 - Singelmamman

Underbart dramatiskt! Roligt att du följer mig på Instagram. Jag ska, imorgon, följa dig där.

#3 - KajsaLisa

Visst är det mäktigt, häftig bild, själv misslyckas jag alltid :)

http://kajsalisasblogg.wordpress.com/2011/06/10/varldens-basta-askledare/