Riktiga män behöver inte silikonbröst



Q: Vad är en riktig man?

A: En riktig man är en man som inte behöver implantat för att förstärka sina behag. Själv har jag en snygg mage som är garanterat fri från silikon. Att den istället består av fett är en annan sak. Den är ju i alla fall äkta.

Men jag har läst någonstans att det faktiskt finns män som gör om sina kroppar på konstgjord väg, typ botoxbehandlingar och penisförstoringar. Skulle jag kunna göra något sådant? Nja... Om detta har jag tidigare bloggat. Läs här!

Bilden ovan hittade jag i flödet på Facebook. Jag har alltså inte tagit den själv.


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,
#1 - Annelie Esséus

Hahahahahahahaha, näe inte behöver du nån Botox inte!

Och magförstoringen, den var go den! Hahahahahaha!

Vad bra att min blogg ser okey ut nu, skönt att höra.

Och skönt att du är nöjd med din 300s också, det glädjer mig! Då blir den säkert bra för mig också.

#2 - Beate

Naturell är bäst och varar längst om man säger så, å då spelar storleken ingen roll;-)

#3 - Selma

En riktig man är för mig en man som är en riktig människa. Som är trygg med den han är och vågar möta mig utan förställning. Djupsinnigt men ändå sant.



#4 - KajsaLisa

Ha ha, den var kul, jag skrattar så innehållet i läpparna rinner ut :)

#5 - AnnaKK

Hellre naturligt ful än onaturligt vacker! ;-)

#6 - mimmione

när jag hör ordet riktig man, tänker man sig nog en sådan som gillar öl, grillar på sommaren och som tänker sig att cykla till jobbet är för nördar, men vad vet jag, frågan man kan ställa sig är vad är en riktig kvinna?

#7 - Micke

Vad har hänt med allt snack om att man ska se till det inre?

Nä..ytlighet verkar vara på modet numera...!



Knepigt det där...!