Fototriss: Så ser det där jag är idag


Hur mycket snö är det hos dig? Så var frågan hos veckans Fototriss med anledning av temat Så ser det där jag är idag. Ja här i Medelpad är det definitivt snö idag. Inte lika mycket som vid samma tid ifjol men ändå - snö finns det. Bilden ovan har jag tagit efter E 14 idag i höjd med Torpshammar.


Bilden ovan har jag tagit hemma på gården i Timrå.


Även min tredje bild har jag tagit här hemma. Till vänster i bild några gamla översnöade vinterdäck som jag försökte sälja på Blocket i höstas. Ingen ville köpa dem.


Läs även andra bloggares åsikter om ,
#1 - Hanna

Ser nästan ut som målade tavlor, speciellt första bilden :0)

#2 - Linnéa

Där uppe ser det verkligen ut att vara vinter. Men just nu är det vinter här i Stockholm också.

Fina snöbilder.

#3 - Me and my dark secrets

Du får väl lägga ut en annons till om någon vill köpa snöiga vinterdäck ;)



Härlig triss.

#4 - Ingalill

Första bilden är helt underbar :)

#5 - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Första bilden är urläcker, är den "naturell" eller har du redigerat den?



Jag har bytt bloggnamn ifall du inte känner igen adressen (Barnens Hjältar)

#6 - jacglenphoto

Då kom däcken till nytta till slut i alla fall ju ..Den första bilden är ju som ett vykort - undrar varför man säger så då många vykort är fruktansvärt fula ... dock inte ditt.

Ha en skön vecka.

#7 - Misswhatsit

Vintrigt och vackert! Första bilden är favoriten:)

Ha en fin helg!

#8 - Cumulunimbus

Sicken tur för det estetiska uttrycket att däcken blev kvar... :) jättefina bilder!

#9 - mimmione

underbara vinterbilder,

#10 - Micke

Här biter sig vintern också fast...återstår att se hur länge...!



Ha de gött.

#11 - Lena A

Fina och kalla vinterbilder. Du får skicka in den sista bilden på blocket igen och se om nån vill köpa dina däck :)

#12 - KajsaLisa

Oj vad mycket snö. Du fick till första bilden jättebra. Vet inte vad det är, ljuset kanske men den känns lite Liljefors på något vis. Men man får tänka bort viltstängslet.

#13 - Beate

Tycker dina vinterdäck blev väldigt vackra snöskulpturer faktiskt som gör sig riktigt bra som triss!!!

Ni har mera snö än vi, men som du säger - vilken skillnad jämfört med ifjol. Efter dagens töväder är det väl 10 cm kvar här. Bra!!!

#14 - Kicki

Och nu vill absolut ingen köpa dem!:) Mycket snö har du och den översta bilden är så fin!

Snygg header du har, var länge sen jag var här...

#15 - Beppan

Så vackert med snön.... Ett extra plus för bild nr ett, som nästan ser målad ut!

#16 - Zarah

Däcken är inte mer lättsålda nu antar jag. Snö, ja, den kom till sist... Nu kan den gott försvinna och låta våren ge sig till känna. Kanske litet tidigt, egentligen, men jag längtar.

#17 - Jenny

Fina bilder!