Från högintensiv till normalintensiv

 
Lågintensiva.
 
Så skulle man kunna beskriva de senaste veckornas aktiviteter på denna blogg.
 
Samtidigt har samma veckor på jobbet varit högintensiva. Därför har bloggen fått komma lite i skymundan. Fast nu kommer förhoppningsvis de högintensiva veckorna på jobbet att övergå till ett mera normalintensivt tillstånd och därmed kanske bloggen kan bli lite mindre lågintensiv. Om man säger så.
 
Bilden ovan tog jag för en månad sedan i foajén på ett hotell i Stockholm. De inglasade figurerna föreställer konstnären Andy Warhol (tror jag). Jag tycker i alla fall att de liknar honom.
#1 - Micke

Jo..intensitiviteten varierar ju under året beroende på vilken bransch man befinner sig i...själv har jag legat sjuk, varit ganska "ointensiv" således...men nu startar jag upp igen...!

Tillönskar dig en skön helg..det ska jag ha :)

Svar: Tack. Mina planer är i allra högra grad att helgen ska bli skön.
Per-Anders

#2 - Beate

Vi är ju ungefär i samma "bransch", så visst känner jag igen "årets sista hektiska ryck".
Skulpturerna är riktigt coola. Vilket hotell hittade du dom på?

Svar: Nyinvigda Clarion på Arlanda.
Per-Anders

#3 - Lennart

Ja, jag tycker också att de ser ut som Andy Warhol. De där burkarna eller vad jag ska säga känner jag igen på något sätt, har sett såna någon annanstans men kan inte komma ihåg var?

Svar: .
Per-Anders

#4 - Lennart

Ja, jag tycker också att de ser ut som Andy Warhol. De där burkarna eller vad jag ska säga känner jag igen på något sätt, har sett såna någon annanstans men kan inte komma ihåg var?

Svar: De är säkert serietillverkad och finns på fler platser.
Per-Anders