Gycklarunderhållning i Trondheim

 
I slutet av juli besökte jag och sambon Trondheim i Norge. Samma vecka som vi var där pågick också det årliga evenemanget Olavsfestdagene. Ett av inslagen i Olavsfestdagene var en historisk marknad där bland annat den svenska gycklargruppen Bastardus SaNs underhöll med diverse upptåg.
 
Bastardus SaNs var verkligen bra och jag hoppas få möjlighet att se dem igen.
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om Gatuteater, Bastardus SaNs, Trondheim, Olavsfestdagene
#1 - Micke

Oj...men sånt där gillar jag...medeltidsstuket där tilltalar mig ypperligt.
Kul att se på..fast jag skulle nog inte vilja hålla på med det själv...tror jag iallafall.

Ha de gött .

Svar: När jag stod där och titta på gycklarna i Tronheim så tänkte jag att det faktiskt skulle vara roligt att ha ett sådant jobb.
Per-Anders