I ett med naturen

 
Jag brukar hävda att man alltid ska ha en kamera med sig. För tänk om det plötsligt skulle dyka upp något spännande framför en, exempelvis en björn eller en rostig gammal grävmaskinsskopa, och så har man inte möjlighet att fota.
 
Ovanstående skopa var en av de tingestar som korsade min väg idag. Jag blev omedelbart kär i den och skyndade mig att ta en bild med min mobil. Skopan verkar ha stått på sin plats ett bra tag eftersom det växer gräs både omkring den och på insidan.
 
En järnkonstruktion i harmoni med naturen.
 
 
 
Läs även andra bloggares åsikter om naturen, harmoni, konst, Timrå, Sundsvall
#1 - Selma

Du fångade det vackra i den.

Svar: Och det kraftfulla.
Per-Anders

#2 - Micke

Jo..man ska alltid ha en kamera med sig..hade inte med min på stan idag och missade hur många objekt som helst där...men...man lär väl av sina misstag...skulle önska att en del politiker kunde göra likaledes ;)

Svar: Fast man kan ju fota själv och sedan skicka bilderna till politikerna.
Per-Anders

#3 - Micke

PS: Fin skopa :))

Svar: Jag gillar särskilt klorna.
Per-Anders