I stället för aprilskämt

I dag är det första april och jag hade egentligen tänkt att hitta på något aprilskämt i bloggen. Men jag har inte orkat fixa något sådant. Just nu är jag bara trött (precis som jag varit hela den senaste veckan) och kreativiteten är nere på noll.


I stället visar jag ovanstående bild som jag tagit på en av sambons alla ljushållare. Bilden är varken något aprilskämt eller datorfusk utan det är en spegel i ljushållaren som gör att de fyra värmeljusen ser ut som om de skulle vara... ja, hur många som helst.

 

 

#1 - Beate

Bilden är hur kul och bra som helst!!! Tänk vad speglingar kan göra:-)



PS. Jag är lika "död" som du. Tackar för långhelg nästa helg. Zzzzzhhhh. Å nej, jag skyller inte på åldern, trots att just åldern är den bästa ursäkt för det mesta;-) DS

#2 - Zarah

Effektfull och ursnygg!

#3 - Selma

Vilken häftig massa ljus av bara fyra.