Glad Påsk!


Det är skärtorsdag, jag är ledig fem dagar från jobbet och jag har nyss ätit en god middag. Förutom att läget är helt okej så finns det inte så mycket mer att säga just nu. Jo, det finns faktiskt en sak att säga: Glad Påsk!

Bilderna ovan och nedan visar de fina påskdekorationerna som under helgen livar upp Timrå centrum. Det handlar om 34 krukor med påskris smyckade med totalt 3500 fjädrar. Fint, tycker jag.






Läs även andra bloggares åsikter om , ,
#1 - AnnaKK

Hej - och gla´ påsk tillbaka! :-)



Då gick tydligen inte mitt meddelande på FB fram, och det har jag varit med om ett par gånger förr. "Kontrade" med att klicka på vänförfrågan-knappen istället den här gången! :-)

#2 - Lennart

Härligt färgglada påskfjädrar där! Jag fick ett recept på hur man kokar ägg av Beate, ska prova det strax. Glad Påsk!

#3 - Micke

Förbaskat nice med lite dekorationer av detta slag...här uppe utanför Göteborg finns inget sånt...hade suttit som en smäck om det gjort.



Glad Påsk på dig Per-Anders.

#4 - mimmione

härligt färgglatt, glad påsk till dig med

#5 - Beate

Dessa färger blir jag så himla glad över!!! Kul att Timrå gör en sådan ansträngning! Riktigt bra.

Glad Påsk Per-Anders!



PS. Såg i kommentaren att Lennart ska testa mitt "ägg recept". Undrar om han får till det;-) DS

#6 - Märta

En riktigt Glad Påsk på dig! :)

#7 - Zarah

Jag känner mig glad bara jag ser bilderna. Förmodligen påverkas befolkningen som ser det i verkligheten på samma sätt. Ett roligt initiativt som nog ger positiva effekter.

#8 - KajsaLisa

Glad Påsk på dig själv, du fick in dom färgglada fjädrarna bra.