Fototriss: Lång


I veckans Fototriss är temat Lång. I min första bild har jag fotat långa rader med påskdekorationer. Dekorationerna har jag placerat i sambons ljushållare som innehåller spegelglas. Därav effekten att de fem påskprylarna ser ut att vara i långa rader.


Bild nummer två har jag fotat inne i en pelletsslang som jag köpte för ett tag sedan. Den är lång, typ 1,5 meter.


Sista bilden har jag tagit på en ölkorv. De brukar vara ganska långa. Detta exemplar var ca 30 cm.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,
#1 - Eva

Med perspektivet i sista bilden blev det en väldigt lång korv :-)

#2 - Steffe

Läckra långa bilder. Jag gillar slangen bäst.

#3 - Ingalill

Så häftigt fotat, gillar bild 1 bäst :)

#4 - Tinezza

Riktigt snyggt och kreativt fotat :)) Kanon !!

#5 - Nett

Oj ja det var en lång korv, de brukar vara hemskt goda med :)

#6 - Linnéa

Härligt, kreativa långa bilder. Blir full i skratt. Mittenbilden på pelletsslagen, tyckte jag lite exta om.

#7 - Thorgun

Pelletsslangen, konstig men gillar den.. Har möjligheter, man kan leka med ljuset..

Ljuset i tunneln,,

#8 - Anonym

Bra tolkning på temat! Korven blir min favorit, kunde lika gärna varit en älgkorv:)

#9 - Gunvor

Jag gillar alla tre bilderna! Jättebra tolkning på temat lång!Korven var ju superlång.

#10 - Maj Korner

Slangen är jag förtjust i.

#11 - anemonen

Kreativt och annorlunda.Bra jobbat.

#12 - Åke

Nu vart jag sugen på ölkorv... tur jag har två i kylen ;) Kul tolkat :)

#13 - et lite ØYEBLIKK

Kreativt og flott triss! Min favoritt blir det midterste bildet!

:)

#14 - Monica o Jacob

En härlig triss som vanligt, favorit blir ölkorven som man skulle vilja sätta tänderna i;-)

Ha en skön påskdag;-)

#15 - mimmione

kul bilder, häftig effekt med oåskpyntet

#16 - Cecilia Artista

Ha ha - en riktigt skön triss!

Men som estet så föredrar jag allt den tjusiga simpla slangen! Den vann ju dessutom längdtävlingen!

#17 - Annelie

Finfint triss, korven kan jag ta hand om efter den är färdig som fotomodell, men jag är väl för sent ute förstås.

#18 - Selma

Hmm, har jag inte sett den spegelleken förr? ;)

#19 - Beate

Vilken rolig triss!!! Tvåan är kanooon, speciellt då jag aldrig sett en pelletsslang. Å vinkeln/perspektivet du tog korven med är en riktig höjdare!

#20 - Micke

Ja..bilden i slangen där var fräck tycker jag...fast godast var nog ölkorven ;)



#21 - KajsaLisa

Du fick in påsktemat och längden i första bilden, men den i mitten blev roligast. Dom där udda motiven som alltid finns där och som man alltid missar brukar bli häftiga.

#22 - SigridfraEnget

Härlig triss!

#23 - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD

Fniss, Fyndig tolkning :-) Hoppas du haft en bra Påsk!

#24 - Anneli

Så långa grejer!

Häftigt foto den andra bilden!

Ha en fin dag!

#25 - Lotta

Det gäller att ha fantasi och det lider du ingen brist på, riktigt bra bilder.



Ha en bra fortsättning på dagen!



:-)