Fototriss: Skugga


Veckans tema i fotoutmaningen Fototriss är Skugga. På bilden ovan sambons fina PartyLite-ljus.


På bilden ovan lyser solen in genom persiennerna och på min hand.


Och här har vi skuggan av mig själv. Precis som förra veckan finns Fototriss även på Instagram. Där har fotoutmaningen fått namnet InstaTriplet. Mitt alias på Instagram är @perandersfication.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

#1 - Jan Helleberg

Du har fått till riktigt läckra bilder med din iphone, grymt fotat. :)

#2 - Beppan

Häftig skuggbild av dig - lite monsterlik....

#3 - Marie-Louise

Bra tolkning av temat, fina bilder.

#4 - Anneli - A'la Foto

Fin tolkning av temat!



Ha en fin vecka!

#5 - Anna

Häftig triss med skön stämning! Gillar nog glasen lite extra... mäktiga färger! :)

#6 - Tant Marit

Lyckliga du som hade solsken! ;-) Hehe.

Kreativ triss.

#7 - Solveig-lifeblog-Långt borta och nära

Bra jobbat! Genomtänkt! Gillar glasen!

#8 - Monica o Jacob

Härligt varierad triss med humor som vanligt, tror jag väljer monsterbilden som favorit;-)))

#9 - Sivinden

Flott triss - bildet med glassene er jo ekstra fint da.

#10 - twiggy

Snygga skuggor och alla tre olika. Först softat, sedan skarpare och till sist en skugga med frcäka propotioner.

#11 - wtfdc

Tre bilder i helt min smak, nästan lite mystiska. Snyggt!

#12 - Selma

Läckra bilder!

#13 - Sister Moonshine

Den tredje bilder påminner om mina! Bra skuggtriss!



/Åsa

#14 - Erik "Semlan"

Kul skuggtriss, snygga foton. :-) Gillar handen, fint med de svaga persiennskuggorna på väggen. :-)

Ljusen med skuggorna blev ett snyggt foto, härliga färger! Väljer första fotot i din triss.

#15 - Stina

Härliga bilder

#16 - Kerstin

Det syns att du har verkligen tänkt till på din triss. Fina bilder och kul med variationen.

#17 - michelle

fin blogg <3

kolla gärna in min! <3

#18 - Ida

fina bilder :)

#19 - mammakero

Fin triss! Kul med Iphone och instagram. Döttrarna har det och det ser så kul ut...

Jag gillade att du hade en bild med färgade skuggor!

#20 - ormbunke

Glasen får ett extra plus, men du är snygg också. Ha de gott. Anita.

#21 - 4U2

Klar fin triss!

#22 - judotter

Härligt fantasifullt!!

#23 - Lena o Tommy

Jättefina skuggbilder!

#24 - Beate

En riktigt roligt och blandad triss!!! Ettan är otroligt vacker och trean är Hulken- en skugga av ditt forna jag antar jag;-)

Gillar trissen skarpt!!!

#25 - Cecilia Artista

Läckra skuggbilder!Gillar f a första bilden!

#26 - Annelie

Riktigt härliga tolkningar!

F-n, jag glömde bort, skulle ju fota på Iphonen! Kul med Trisset på Instagram!

#27 - mimmione

tjusiga skuggor, gillar ljusen vackert

#28 - tinezza

Snygga skuggbilder. Favoriten blir första bilden

#29 - Gärdsmygen

Snygga färger i ettan! Du ser imponerande ut;)

#30 - Gunvor

Otroligt fina bilder på skuggorna! Gillar alla tre!

#31 - Lotta

Fin fina bilder till veckans triss :-)

Grattis!

#32 - Jah Hollis

Fina skuggbilder. Gillar speciellt den i mitten.

#33 - skogstrollettycker

Fina skuggbilder!

Den första med så fina färger och den sista som en karikatyr på "herr gå-man". Bra!

#34 - skogstrollettycker

Fina skuggbilder!

Den första med så fina färger och den sista som en karikatyr på "herr gå-man". Bra!

#35 - Zarah

Kanonfina bilder, den førsta gillar jag allra mest. Mycket tjusigt!

#36 - Kerstin

Verkligen stiligt!

Lite 70-tal över sista bilden, vida byxor?

Sv: ja mörk choklad skall ju vara så nyttig också?!

#37 - kaxi

Härliga bilder med massor av färg och kontrast!

#38 - sandra

Missa inte dagens blogg hos mig! Anmäl dig :)

#39 - Kicki

Så fina bilder alla tre!!

#40 - Mariane

snygge bilder !!!

#41 - Annie

Häftiga bilder. Gillar effekten du lagt på :-)

#42 - Susanne

Fräcka bilder alla tre. Kul med så olika skuggor. :-)