Fototriss: Personlig


Veckans tema i fotoutmaningen Fototriss är Personlig. En av de platser där man är mest personlig är nog i badrummet. Där har jag fotat mina tre bilder. Bland annat kan man borsta tänderna i badrummet med sin personliga tandborste.


En annan personlig tillhörighet som jag använder i badrummet är min rakapparat. Den får ingen annan låna.


En av mina mest personliga tillhörigheter är mitt pass. Det förvarar jag i min necessär, helt enkelt för att jag ska komma ihåg vart jag har det. Och om jag skulle glömma mitt pass på utlandsresan så följer det ändå med eftersom jag alltid har med min necessär.

Veckans Fototriss finns som vanligt även på Instagram. Mina bidrag kan ses här, här och här. Direktlänk till alla mina Instagrambilder är här.


Läs även andra bloggares åsikter om ,
#1 - Marie-Louise

Ja badrummet är ett personligt rum. Vilken bra triss :)

#2 - Cina via Gizmo

Tusan va bra du fick till det... Kanon

#3 - Anonym

Snyggt! En väldigt manlig triss med läckra bilder.



Hade också en spegel till passet först men sen blev det utan

#4 - Paul Crnic

Fina bilder.

#5 - Linnea

Helt underbar triss, vi har nästan tänkt lika!

Ha det bra hela Söndagen!

#6 - Barnens Hjältar

Jag glömde länka till instagram, hur gör man det förresten :P

Helt nytt för mig.

Riktigt bra tris fick du till i varje fall

#7 - Birgitta - FOTO chip

Verkligen personligt och tandborstbilden är en jättefin symbol för temat :) favoriten alltså :)

#8 - Annelie

Smart! Det ÄR ju verkligen personliga saker allihop!

#9 - Anneli - A'la Foto

Lite slitna tandborstar....en del av dem i alla fall! ;O))



Ha en fin söndag!

#10 - Selma

Jag skulle aldrig våga ha passet där. Vips har en flaska schampo börjat läcka.

#11 - Åke Blomqvist

Härlig triss:)

#12 - Eva

Snyggt tänkt!

#13 - Bonnfrua

Snygg triss, enkel men klurig rakt igenom. Gillar temat att allt är i badrummet...

#14 - Tinezza

Bara personligt och personifierat :)

#15 - Erik "Semlan"

Du trissade ihop det snyggt. :-)

Gillar tandborstfotot, det är färgglatt.

Smart lösning kring passet. ;-) Har själv inte tänkt på det, bra tips.

#16 - tPix

Bra triss!

#17 - Beppan

Bra lösning på veckans trisstema!

Det som ligger närmast till hands tänker man inte alltid på... :-)

#18 - Carpe Diem

Clever!!!! Personliga saker med stooooort P.

#19 - Beate

Ditt bästa bidrag ever!!! Helt suveräna bilder och idén att lägga passet i necessären är ju strålande.

Ettan är min favo då den är så färgglad och att dina tandborstar har så coola former!!!

#20 - mimmione

passet i badrummet var något nytt, men en personlig tolkning av ditt badrum, många tandborstar

#21 - Linda Åkerström

Fint fotat!

#22 - Annica

fina bilder. ;D

#23 - michelle

Snyggt redigerat ._____.

besök gärna min blogg!

#24 - Ingalill

Fint triss :)

#25 - Annie

Väldigt bra triss, gillade särskillt tandborstarna, alla personliga!

#26 - Jan Helleberg

En väldigt personlig triss, härliga bilder. :)

#27 - Tant Marit

Åååååå, vilken rolig och högst personlig kavalkad du har fotat på första bilden! ;-) Helt klart favoriten OM jag nu "måste" välja en favorit?

#28 - jonna d

Snygg triss. Passet var en bra ide.

//jonna d

#29 - ormbunke

Helt perfekta personliga grejer. Tackck för titten hos mig. Anita

#30 - Yvonne

Snygg triss! Tänk att ett knippe tandborstar kan vara så fina.

#31 - Lena o Tommy

Fint trissat!!

#32 - Jah Hollis

Klurigt trissat. Bilden på tandborstarna är riktigt fin.