Veckans fototema hos wtfdc: Tungt



Bloggen wtfdc har presenterat veckans fototema, vilket är tungt/heavy. Först tänkte jag lägga ut en bild på min mage (den är alldeles för tung) men valde att låta bli. Jag inser att min mage inte blir speciellt snygg på bild. Istället blir mitt bidrag en bild jag tog under fjolårets semesterresa i Gdansk. Bilden visar ett militärfordon som stod parkerat utanför entrén till Solidaritetsmuseet. Jag förmodar att fordonet i fråga är rejält tungt.

För den som vill läsa mer om vår tripp till Gdansk och om organisationen Solidaritet kan läsa mitt tidigare blogginlägg här.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,
#1 - KajsaLisa

Oj, det där var tungt, alla som kör Östermalmstraktor kan ju slänga sig i väggen.

#2 - Selma

Förmodligen tyngre än din mage.

#3 - Beate

Gillar fordonet, en nästan bandvagn. Mycket tyngre än din mage, så det var nogcett mycket bra val!

#4 - mimmione

fast kanske roligare bild på magen men det klart tyngd mässigt slår ju den där maskinen din mage