#1 - Marina

Dagens första kaffetår är nog en favoritstund här också...

#2 - AnnaKK

Men åh, vad RÄTT du har! :-) Det är inte dagarna man minns som är livet, utan de samlade favoritstunderna! Så klart!! :-D



Svar: Ja, Ixusen är ALLTID med! :-) Och systemkameran får mestadels vila sej nu under senhösten... Väntar på riktigt vinterväder - snö och kyla. När det väl kommer så blir det nog en nytändning ang fågelfotandet, och då är det bara systemkameran som gäller.



Ha det fint! :-)

#3 - Kerstin

Kära Du, men em. fikat och middagen då?

Jag har också guldstunder, fm. fikat är en sådan!

Ha dé!

#4 - Anonym

Marina: Nja, inte för mig. Jag tycker kaffe inte är speciellt gott.



AnnaKK: Det gäller att ta vara på alla goda stunder.



Kerstin: Jag brukar väldigt sällan fika på eftermiddagen. Att äta middag är naturligtvis trevligt, men jag brukar ofta vara väldigt trött då.