Tillfällig stiltje på bloggen



Postningstätheten på den här bloggen är för närvarande låg. Skälet är trötthet och bristande inspiration hos skribenten. Under min julledighet från jobbet gick min hjärna ner i något slags lågaktivitetsläge, ett läge den verkar ha lite svårt att återhämta sig ifrån när jag nu börjat jobba igen. Förhoppningsvis kommer bloggenergin tillbaka när hjärnan och kroppen åter vant sig vid den vardagliga dygnsrytmen.

Så länge visar jag en bild på en växt jag mötte härom dagen. Den hade två påklistrade ögon på sig. Råmaxat!
#1 - Beate

Du är nog inte ensam om en viss bloggtorka just nu. Många bloggare verkar gå på lågvarv. Men bilden du har lagt av ger iaf mig energi och ett rungande skratt:-)))

#2 - Ailas

Du kommer igen! Har också lidit av bloggtorka, funderade ett tag t o m att sluta helt. Men nu är jag i gång igen. Ännu giftigare, haha.



Det blir du också. :)

#3 - Cina

Går på sparlåga här hos mig också.. Men jag vet att jag snart är på G igen... Hoppas du är det också. Det var en skojsig grön och taggig vän du hade på fotot idag... Tack för att du fick mig att skratta och le.. Den var riktigt söt

#4 - Elisabeth

Snart är det ljust ute ända till klockan 16:30 då blir du pigg igen ska du se,

eller säg som min son sa i tonåren...Orka,

#5 - Micke

Man får ta ett brejk ibland...inspirationen kan ju inte alltid vara på topp..ha en trevlig ledighet från bloggandet!



Ha de bäst! :)

#6 - Selma

Det går upp och ner.