I´m a freak, baby



Idag vill jag dela med mig av några visdomsord Live från Timrå. Klicka på videorutan ovan och se mitt ihoplappade ansikte framstöta några väl valda ord (kom ihåg att flytta bort muspekaren från videoruten sedan du klickat). Om du följt den här bloggen kanske du känner igen bilden på mitt ihoplappade ansikte. Jag hade den som vinjettbild tidigare i vinter. Grundbilden har jag gjord av ett antal bilder jag tagit med Hipstamatic-appen i min iPhone.

Den ihoplappade stillbilden har jag sedan kört genom ytterligare en iPhone-app som heter PhotoSpeak med vars hjälp man kan göra en stillbild "levande". Riktigt coolt, måste jag säga.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,
#1 - Beate

Jaha!!! Du verkar ju vara en riktig nörd, inte helt olik mina IT-bästisar faktiskt.

Själv hör jag inte ens ringsignalen och då har jag ändå bytt från "Skall" till "Motorcykel" - och appar... har inte laddat ner en enda... än.

#2 - Per-Anders

Beate: Inte en enda app..? Vad ska du då med en iPhone till? Appen PhotoSpeak är faktiskt riktigt cool. Ladda ner den!

#3 - Kerstin

Kommenterade tydligen på fel ställe?

Rena "skräcken"!

#4 - Selma

Lite kul är det allt med alla "onödiga" appar.

#5 - Mia

vad stönig du verkar vara...