Jag har ingenting att blogga om



Jag sitter vid datorn och tänker: "jag vill blogga." Problemet är att jag inte kommer på något att blogga om. Det har nämligen inte hänt något på sistone som jag tycker är tillräckligt intressant. Idag har allt varit som vanligt. Jag vaknade i morse, klev upp, duschade och åt frukost. Sedan åkte jag till jobbet, jobbade hela dagen, åkte hem igen och nu sitter jag här mätt och belåten efter en god middag. Men vem vill läsa om något sådant? Inte jag i alla fall, och troligen ingen annan heller.

En titt på Aftonbladet.se ger inte heller så mycket inspiration. Bakterier i tangentbordet, en kronprinsessan som fryser och påståendet att gifta äter bättre mat än andra är inga ämnen jag har några kommentarer till. Visst, det pågår en revolution i Egypten, men den har jag redan bloggat om.

Jag tror jag ska gå ner i källaren och stoppa in en omgång kläder i tvättmaskinen.

Bilden ovan har jag tagit på en fönsterdekoration som finns på en av Sundsvalls restauranger.


Läs även andra bloggares åsikter om , ,
#1 - AnnaKK

Hejsan!



Efter gårdagens släng av vinterkräksjuka är jag idag väldigt nöjd med att det bara är en alldeles vanlig dag. Och det ska bli toppen att om några timmar få (kunna!) äta en alldeles vanlig middag! :-)



Däremot var det ovanligt trevligt att hämta in posten denna dag. Stort TACK till dej, det var verkligen generöst! Blev jätteglad!! :-D

#2 - Kerstin

Tack för Nyårshälsningen!

Tvärtom med mig, har mycket att blogga om men vågar inte!

Men skulle säkert väcka intresse!

#3 - Beate

Ha, ha, ha!!! Bloggtorka kallas det för;-)

Vad gäller nyheterna ute i världen så glömde du taifunen i Australien;-)

#4 - Anonym

Tror den här bloggtorkan är som en epidemi som sprider sig, undrar om det finns vaccin??

#5 - Per-Anders

AnnaKK: Själv har jag hittills lyckligtvis klarat mig från vintrkräksjukan.



Kerstin: Låter spännande.



Beate: När jag söker på "taifun" på Wikipedia blir jag omdirigerad till "tyfon".



?: Skulle vara intressant att prova det vaccinet. Eller så inte.

#6 - Mia

En liten hälsning blev det i alla fall. Ibland råder det fullständig bloggtorka även hos mig. Inspirationen går litet i vågor.

#7 - Petra Östergren

Vad rolig dina inlägg verkar. kommer med all säkerhet att läsa dina inlägg igen! (: Hoppas du har en spännande dag =)