God Jul önskar Timråtomten



Det är dan före dan, och här i Timrå lyser flitens lampa. Igår storstädning och idag julklappsinslagning. Arbetsfördelningen är efter kompetens. Jag städar och sambon lagar mat.

Utan vidare omsvep vill jag önska alla som läser detta en God Jul och ett Gott Nytt År! Se ovan en särskild lite julhälsning från självaste tomtefar.


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,
#1 - Lairama

Ha en riktigt god jul!

#2 - Cina

En riktigt God Jul önskar jag dig! Är glad att jag hittat din blogg här i cyberspace!

#3 - Beate

Önskar dig också en God Jul!!!

Kul filmsnutt!!!

#4 - Johanna

God Jul och Gott Nytt År!

#5 - Beppan

Kul Jul önskar jag dig!!

:-)

#6 - Märta

Tack! Och detsamma önskar jag dig och de dina!

#7 - Lennart

God jul till dig Per-Anders.

#8 - Zarah

GOD JUL till dig och Tomten också!

#9 - Micke

God jul på dig Per-Anders :)

#10 - mimmione

god jul till dig med

#11 - Anitas Blogg - Malta

Hoppas du hade en fin julafton Per-Anders.

#12 - Anitas Blogg - Malta

Julaftonen är över för den här gången men jag önskar dig en fortsatt trevlig helg ! Nä.. ingen snö på Malta :-)