Ladda ner lunchmaten med din iPhone



Nu har den kommit. Den mest revolutionerande iPhone-appen som hittills konstruerats. Med Magic iMeal i din iPhone kan du enkelt ladda ner mat direkt i mikrovågsugnen. Det enda du behöver göra är att ställa in en tom tallrik i mikron, välja maträtt på din app och sedan trycka på start. Inom några sekunder finns så en varm måltid på tallriken, klar att äta.

Själv tycker jag denna iPhone-app är en utmärkt lunch-lösning på jobbet. Vanligtvis brukar jag ha matlåda med mig på jobbet med appen Magic iMeal i min iPhone fixar jag lunchen på nolltid.

Hur fungerar det då? Jo, matportionerna packas och förvaras i Magic iMeals huvudlager i Örnsköldsvall och med hjälp av paranormal strålning förs maträtterna, via iPhone-appen, över till din mikrovågsugn.

Nu kan du även ladda ner Magic iMeal Pro med tio extra maträtter för endast sju kronor.


ST:
Hjälmtvång för alla fotgängare
Fotgängare kan dömas för gångfylla




Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

ST:
April april din dumma sill
#1 - Mimmione

hahaha april april

#2 - Kerstin

April,april den gick jag inte på!

Ha dé!

#3 - Kerstin

Förresten på tal om vikt, var inne och kollade!

Verkar vara Din matchvikt 94-96, då behöver Du ju inte banta?

#4 - Kerstin

Förresten på tal om vikt, var inne och kollade!

Verkar vara Din matchvikt 94-96, då behöver Du ju inte banta?

#5 - AnnaKK

Ha-Ha! :-D



Hoppas inte käket blir skämt av den där hanteringen bara... ;-)



Fast...



Jag inser bara mer och mer att jag nog inte kan överleva särskilt länge till utan en iPhone!! :-)

#6 - Micke

Trevlig helg på dig!! :)

#7 - Beate

Idén var bra, men aprilskämtet var ännu bättre:-)))

#8 - Åsa

Verkar ju vara en smart lösning om man har svårt att komma ihåg matlådan...=)