I stället för Fototriss: Triss i foto


Den här veckan blir det ingen Fototriss. Helena som står bakom Fototriss-bloggen har fött barn och har därför temporärt ställt in sin fotoutmaning. Det hindrar dock inte mig från att lämna ett bidrag, trots att det inte finns något tema. Ovanstående bild har jag tagit på en katt jag träffade för ett tag sedan.


Vid varje Fototrissutmaning tar jag fler än tre bilder och väljer sedan ut de som jag tycker funkar bäst. Ovanstående bild är en som jag sorterade bort från temat Se upp!


Bilderna ovan är en mix av ytterligare en bortsorterad bild från Se upp-temat. Bilden på vägskylten har blivit förökad via några appar i min iPhone.


Läs även andra bloggares åsikter om ,
#1 - marina

Bilden på katten är underbar- vilket ansiktsuttryck!!

#2 - Elisabeth

Fint med blåögda kissekatter,

den understa "fyrklövern" på minner om en Beatles affisch jag köpte i Göteborg, för några år sedan,

#3 - Beate

Så du har precis som Ingemixen tagit saken i egna händer och lagt upp en egen triss. Bra P-A!!!

Bilden på katten är strålande men skylten som varnar för korsande truckar får bli min favo:-)

#4 - Mia

Fotona är läckra, var och en på sitt vis. Katten urtjusig... Varningsskylten kan man associera fritt runt, och det gör jag... :-)