Solnedgång i Arjeplog



Jag befinner mig just nu i Arjeplog i Lappland, Norrbottens län. Här är jag tillsammans med en kollega för att göra reportage till en av våra företagstidningar om verksamheten i skogen. Under hela dagen har vi vandrat i den oerhört vackra naturen som omger Arjeplog, och jag har tagit uppskattningsvis 300 bilder. Ingen av dessa bilder tänker jag publicera på bloggen (eftersom de först ska publiceras i företagstidningen) utan istället visar jag ovanstående bild. Den bilden har jag tagit från hotellfönstret och visar den fantastiska utsikten över sjön Hornavan.

Ovanligt vacker utsikt från ett hotell, tycker jag.
#1 - Beate

Vilken vacker bild. Vad var klockan när du tog den sa du;-)

#2 - Kerstin

Oslagbar!

Nästan synd att sova?!

Kan man få en tidning?

Ha en fin dag!

#3 - Lisbeth

ja, ingen vanlig hotellvy, kan jag tänka mig =)



Men jag håller med, det är oslagbart vackert däruppe!

#4 - Per-Anders

Beate: Ca kl 18.30 på kvällen.



Kerstin: Borde kunna gå att ordna på nåt vis.



Lisbeth: Sjön gick ända fram till hotellväggen.

#5 - Ann Catrine

Må jag säga var en häftig utsikt!

Vilket fantastiskt jobb du verkar ha ;-)



Såg några ensilagebalar jag också häromdagen med glatt budskap,har tyvärr glömt vad det stod, virrig som jag är, men det gjorde mig glad för stunden!



Det gick bra för Timrå ikväll!!

#6 - Per-Anders

Ann Catrine: "Timrå IK är dom bästa..."

#7 - Mia

JA, vilken härlig utsikt från hotellfönster!