Fortsättning följer i politiken



Vad som händer i politiken intresserar mig och engagerar mig. Just nu är det ganska turbulent i rikspolitiken och jag tycker det ska bli spännande att följa utvecklingen. Hur kommer vår blivande regering att se ut? Kommer Sverigedemokraterna att få något reellt inflytande? Vilka lärdomar drar Socialdemokraterna av sitt historiska bottenresultat?

Men just nu tänker jag inte fördjupa mig så mycket mer än så utan förbereder mig i stället på en lång biltur. I morgon åker jag på reportageresa i de djupa skogarna i norra Sverige och då gäller det att vara ordentligt utsövd. Därför ska jag nu skyndsamt uppsöka sängen. Godnatt!


Läs även andra bloggares åsikter om
, , , ,
#1 - Lotta

Ta det lugnt i de djupa skogarna....man vet ju aldrig!

Alltid lika intressant att läsa om dina politiska funderingar.

:-)

#2 - Selma

Ditt jobb låter som ett som vore roligt att ha.

#3 - Kerstin

Se upp för de vilda djuren i norden, både de på vägarna och i skogarna!

Kanske hamnar de i Din kamera!?

#4 - Beate

Bara du inte väcker björnen som fortfarande sover (???) däruppe. Kul med reportageresa fast till sydligare breddgrader hade det ju varit ännu roligare;-)

#5 - Per-Anders

Lotta: Kul att du tycker mina funderingar är intressanta:



Selma: Jo, jag har ett roligt jobb.



Kerstin: Jag har sett massor av renar idag.



Beate: Nja, det är faktiskt jättevackert i inre Norrland.