En ståtlig svamp i skogen



Den som följer mitt blogg har kanske noterat att jag drabbats av en viss valfeber. Detta inlägg handlar dock inte om valet eller politik, utan bara om en bild. En bild på en flugsvamp. Bilden tog jag härom dagen när jag var ute på ett fotouppdrag i jobbet (som handlade om något helt annat än svampar). Helt plötsligt stod denna ståtliga flugsvamp framför mig på skogsstigen, och liksom bara väntade på att få bli fotograferad.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,
#1 - Yvonne

Det är väl ungefär sånt som flugsvampar gör, står och väntar på att bli fotograferade. Så mycket annat kan man ju inte ha dem till. ;0)

#2 - Beate

Den giftigaste bland svampar är definitivt den vackraste. Världens mest tacksamma motiv. Fin bild!!!

#3 - Soctanten

Hej och tack för ditt inlägg, och som svar på din "fråga": Jo det är lätt att drabbas av utmattningsdepression :(. Själv är jag på väg in i väggen för första gången i mitt liv. Ska på samtal hos Previa och hoppas på förbättring.

Vad gäller din svampbild så gjorde den mig glad. Det är sådana små saker i livet som man ska stanna upp och titta på och insupa. Visst är naturen fantastisk? :)

#4 - Per-Anders

Yvonne: Att vara ett fotomotiv är ett väl så viktigt skäl att finnas till.



Beate: Så är det.



Soctanten: Precis. Naturen är fantastisk.

#5 - Mia

Visst är den snygg... men ack så farlig!