Äntligen nagellack i Volvos färger


Idag fick jag en av mina favorittidningar med posten. Den heter Volvo Life och skickas till alla i Sverige som äger en Volvo. I Volvo Life kan man läsa om, och se snygga bilder på, alla nya Volvomodeller på marknaden. Detta varvat med artiklar om någon fantast som äger ett gäng Volvobilar som han vårdar ömt.

I det senaste numret kan man bland annat läsa om att Volvo nu introducerar en helt ny modell: Volvo V60. Samtidigt släpper Volvo även en serie nagellacker i samma kulörer som på den nya bilmodellen. Vibrant Copper, Ember Black och Cosmic White är färgerna man kan välja bland.

Eftersom kvinnor brukar vilja matcha alla sina färger de har omkring sig (kläder, skor, gardiner mm) så måste väl detta vara drömmen för kvinnliga bilägare. Tänk att äntligen kunna matcha sina naglar med färgen på bilen.


Läs mer:
Volvo nail polish
Nagellack är ett av tillbehören till nya Volvo S60
Nagellack ett av många tillbehör till nya Volvon

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,
#1 - Lotta

Undrar om de möjligtvis skulle kunna fixa fram lite nagellack från Volvos herrgårdsvagn 1988, det skulle sitta som en smäck på mina naglar när jag glider runt i min fina blåa B-rolle :-)

#2 - Ann Catrine

Vilka framsteg!

Har ingen bil att matcha med, har för övrigt inte mycket till naglar heller... ;-)



Sv: Jasså, du avslöjade mig!?

Jodå, jag är med och planerar sonens flytt och införskaffandes av diverse möbler och sånt. (han VILL ha min hjälp).

Däremot tänker jag INTE flytta efter!

Neeej, är sååå nöjd med att få rå över mitt eget igen!

En egen cupé så att säga ;-)

#3 - Beate

Eller tvärtom: Äntligen kan de köpa en bil som matchar deras nagellack, ha, ha, ha. Det finns uppenbarligen inga dåliga knep för att kränga bilar...

#4 - Kerstin

Sista flaskan på bilden var nog Lisbet Salander färg!

487 = mörk och dolsk!

Kul idé tycker jag, den som vill kan ju prova!

#5 - Cina

Ja jisses va dom hittar på. Men måste säga att jag som inte är ngn direkt volvo fantast precis tycker den nya volvon är den riktigt snygg.. och snygg har jag ALDRIG kopplat till volvo förrut.. haha

#6 - Selma

Äntligen! Men vänta nu, jag har en svart Citroen.

#7 - Lisbeth

Inovativt! Ja, varför inte... det gäller o hänga med ;)