En misslyckad bild



Bloggen Konst eller konstigt har utlyst en tävling i den mest misslyckade bilden, och bilden ovan är mitt bidrag i den tävlingen. Bilden tog jag för ett halvår sedan med min iPhone när jag ligger i sängen. Jag har precis lagt mig för natten och kan inte sluta fingra på mobilen. Bilden är tagen med iPhoneappen Hipstamatic och då kan det inte bli annat än misslyckat. Fast å andra sidan är det själva grejen. Med Hipstamaticappen tar man bilder som är misslyckade men ändå coola. Typ.

Är den inte misslyckad, så säg?


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,
#1 - Cina

Inte misslyckad alls! Jag tycker det finns få misslyckade bilder faktiskt, varje bild, ögonblick, har sitt. Kanske inte som man tänkt utan annorlunda. Men vem har bestämt att annorlunda inte är bra nog?

#2 - Beate

Ha, ha, ha!!! Jättekul att du är med:-) Ditt bidrag är precis ett sådant som jag efterlyste. Totalt misslyckad men så himla cool och konstig. Personligen ser jag ett bröst till vänster;-)



PS. Jag gillar spontana människor:-) DS

#3 - Per-Anders

Cina: Ja, det är precis en sån bild man deltar i fototävlingar med.



Beate: Ett bröst..? Jag borde ha vinstchans med en här bilden, va?

#4 - Selma

Njaäe, jag tycker nog att jag har vinnarbilden.

#5 - Kerstin

Du vinner! Grattis!

#6 - Cina

Kul med såna tävlingar.. Håller tummen för ditt bidrag..

#7 - mimmione

misslyckat var ordet...men bra ändå

#8 - Per-Anders

Selma: Fast din bild är ju nästan för bra för den här tävlingen.



Kerstin: Tack!



Cina: Kul med en anti-tävling.



mimmione: Just precis.

#9 - Jane

jag tycker faktiskt din bild var cool ;) men jag håller nog med Beate ... det där till vänster.. du har nog vinstchans!

#10 - Per-Anders

Jane: Det där till vänster..? Hm... I taket..?

#11 - Bildgatan-Avsändare Margareta

En misslyckad bild men ändå så lyckad i det här sammanhanget skulle misstänka att det är precis en sådan här bild Beate efterlyser.



Förresten så ser jag att hon hunnit kommentera och precis som hon så ser jag det där bröstet som hänger i taket. =)

#12 - cat

Misslyckad men ändå intressant tycker jag :) Motivvalet är ju något att undra över ;)

#13 - Jess

Jag tycker den är lite skrämmande, från en skräckfilm eller något.

#14 - Gärdsmygen

Ett konstverk!!