När jag gjorde ett klipp på byggvaruhuset

Idag åkte jag genom Birsta köpcentrum strax utanför Sundsvall. Jag konstaterade än en gång att lokalerna där byggvaruhuset Silvan en gång i tiden låg fortfarande står tomma. Silvanvaruhuset i Birsta stängdes för gott i början av 2009 och ännu har alltså ingen ny näringsidkare slagit upp portarna i de lokalerna. Jag undrar varför.

Veckorna innan Silvanvaruhuset lades ner så hade man total utförsäljning och jag minns att sambon och jag var där och handlade. Framför allt minns jag det fantastiska klippet jag gjorde. Och inte bara det. Köpet blev också en triumferande seger över min sambo. Naturligtvis skrev jag då ett blogginlägg om det hela. Läs det här.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Följ min blogg med bloglovin
#1 - Beate

Å jag utgår ifrån att dasslocket sitter fortfarande på plats;-)



PS. Varför alla nollåttor (utom jag) springer i rullstrappan frågar du. Enkelt: De måste passa sina anslutningsbussar bland annat. Annars får dom vänta ganska länge (relativt mätt) på nästa buss. Och när det är isvindar så springar man sig varm på köpet så att säga;-) DS

#2 - Lotta

Hahaha....det gäller att hålla sig framme. Ett sådant dasslock skulle jag me vilja ha.

Hoppas att du är nöjd med ditt inköp, för du har ju testat det några gånger nu vad jag förstår.



:-)

#3 - Ailas

Silvan la ner även här, men jag var inte där och klippte smart. Hade liksom prylar på plats redan. Men du var givetvis att gratulera till fyndet.



Sv. Jag hoppas att du förstod att mitt inlägg ang Norge var satir? Jag gillar garanterat både Norge och norrmän, men gillar även sjuk humor... så nu vet du även detta. :)



#4 - mimmione

silvan finns nog inte här i Mark vad jag vet, kanske i Borås har inte så noga koll, men bra fynd är alltid bra, särkilt som din sambo äntligen gav upp och du fick köpa din sits...

SV; det var sonen som ropade yeehaa, jag var nog lite mer som du: hmmm typiskt, snö redan!!