#1 - Kerstin

Jag har "rent andligt" tagit del av Ditt "fysiska" inlägg!

Ha en fin helg:))

(Här har vi snöstorm!)

#2 - Kerstin

PS. Bilden av Dig som Gud är bara för bra!DS.

#3 - Elisabeth

Usch så du hädar...fö så är jag agnostiker.

#4 - Beate

Tack gode Gud att jag fick ta del av ditt tidigare inlägg;-)

#5 - Per-Anders

Kerstin: Här är vädret ganska okej. Strax under noll och ingen nederbörd. Bilden är en närbild på baklyset på min bil där jag klonat in en ansiktsbild på mig själv.



Elisabeth: Blev tvungen att slå upp ordet agnostiker. Du är alltså inte riktigt säker på att Gud finns?



Beate: Det känns bara rätt när jag får dela med mig av min visdom.

#6 - Elisabeth

Helt riktigt, ibland tvivlar jag i min vetenskapliga iver.



"Agnosticism innebär att man tror på en högre makt men inte på en specifik. Alltså man vet inte riktigt vad det är man tror på bara att det existerar något där ute."



Men i grunden Känns det som att något finns,

men jag är skeptisk till religion, du vet, vi tar på oss en sån hatt och så betyder det, det, och vägrar vi att bära hatten så blir Gud arg.

#7 - Bassam Al-Baghdady

Hej Per, Det är roligt att påstå sig vara Gud, men försök att påstå att du är Allah? då har vi en annan femma här.



En ateist (Walid Hassayin) i västbanken sitter just nu fängslad för att han startade en fan sida på facebook som påstod vara av Gud. Han startade det lite på skämt för att driva med muslimernas tro på en andlig makt som vägrar bevisa sig själv.



Ha det gott :-)

#8 - Elisabeth

Du är nog en sådan där Gud som Tor, Oden och Loke...tror jag.