Ingen mening med 3D utan TV



Finns inte så mycket tid till att blogga just nu. Befinner mig på tjänsteresa i Piteåtrakterna och måste lägga all tid på jobbet. Återkommer senare med mer utförliga rapporter om vad som händer. Så länge visar jag en bild jag hittade i mobilen. Bilden är tagen förra veckan och visar hur jag ser ut när jag har 3D-glasögon på mig. Tyvärr fanns ingen 3D-TV i närheten, bara en vanlig TV. Inte så stor mening att titta på vanlig TV med 3D-glasögon. Jag valde att istället titta bort från TVn. Egentligen ingen mening med det heller.

Men framför allt finns det ingen mening med det här blogginlägget. Bara tomma ord i cyberspace.
#1 - kerstin

Meningslöst det hela, med andra ord!

Ha dé!

#2 - Beate

Å 3D-glasögon funkar inte ens på Sonys s k 3D-tv. Vi har testat och vi dissar dom helt. Så ha koll på omvärlden istället;-)

#3 - mimmione

meningslösa ord kan ibland bli rätt så roliga i alutändan...

#4 - Selma

Det är så lite som i ett större perspektiv har någon egentlig mening.

#5 - Per-Anders

Kerstin: Ha de!



Beate: Jag testade att kolla på en 3D-TV med 3D-glasögon på MeidaMarkt, men kommer inte ihåg vilket märke det var. Men det funkade faktiskt.



Mimmione: Ibland kan det bli roligare än man tänkt sig.



Selma: I princip är det nog så.