Det finns bara fem av mig och det är jag



Ibland när det är mycket att göra brukar jag tänka: "Tänk om man kunde vara på flera ställen samtidigt". Men om man verkligen vill så går det faktiskt. Härom dagen fick jag för mig att höstpyssla lite på villatomten. Typ kratta löv, bära undan trädgårdsmöblerna mm. Och för att få lite fart på jobbet så försatte jag mig i trance, och vips så fanns där inte mindre än fem Per-Anders som kunde rusa runt på gräsmattan.

Men trots min personlighetsklyvning så blev det ändå inte mycket gjort. Efter en liten stund tog fotograferingslusten över, vilket resulterade i bilden ovan.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,
#1 - Mia

hehe... häftig bild!

#2 - Selma

Som det kan bli.

#3 - Lisbeth

hahaha! Ja, du :D

...tror du att nån av dina 5 delar är intresserad av en lunch, nån dag härframöver?

Ha det gott!

#4 - Åsa

Haha, vilken rolig bild!!!

#5 - Beate

Oj, oj, oj vad du är duktig i PS. Världens roligaste montage!!!

#6 - Per-Anders

Mia: Jo, jag tycker den blev riktigt kul.



Selma: Ja, om man vara vill så...



Lisbeth: Han med skottkärran brukar ibland bli ganska hungrig, och kan mycket väl tänka sig lite lunch.



Åsa: Kul att du tycker det.



Beate: Fast det största jobbet var faktiskt själva fotograferandet. Jag tog fem bilder med stativ så att kameran kunde hålla exakt samma position. Sedan var det bara att lägga ihop bilderna i PS.

#7 - Cina

Kul bild! Precis vad jag skulle behöva! Fler personer som hjälper till.........fast helst ska det inte vara jag!

#8 - Kerstin

Imponerande!

Tänk om det var möjligt, vad mycket man skulle få andra att göra:))

#9 - Kerstin

Imponerande!

Tänk om det var möjligt, vad mycket man skulle få andra att göra:))

#10 - Kerstin

Imponerande!

Tänk om det var möjligt, vad mycket man skulle få andra att göra:))

#11 - Elisabeth

:-)

#12 - Soctanten

Varje trött förälders dröm!!!