Back from business



Så där, ja. Nu börjar jag så smått återvända från den bloggdvala jag befunnit mig i under drygt en vecka. Orsaken till min låga profil på bloggen är hårt arbete med att sätta ihop ett nytt nummer av vår personaltidning.

Bilden ovan tog jag förra helgen när jag var på ett litet krogbesök i Sundsvall. Flaskorna var en del i restaurangens dekorationer och jag kunde inte låta bli att ta en bild.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,
#1 - Selma

Där såg det ut att gått åt en del ljus. Jag minns när det fanns speciella ljus för flaskor som skulle ge blandad färg på stearinrinnet.

#2 - Kerstin

Tänk så användbara tomglasen är!

För att inte tala om innehållet!

Glad Påsk!

#3 - Cina

Åh, sådär gjorde vi med flaskor när jag var tonåring. Mycket ljus gick det åt!

Så fint du påskpyntat din blogg!

#4 - Beate

Himla cool bild, men personligen föredrar jag "originalfyllningen";-)

#5 - Per-Anders

Selma: Min sambo påstår att hon har sådana ljus kvar nånstans. Idag är de retroljus.



Kerstin: Fast själv är jag inte så förtjust i whiskey.



Cina: Tack!



Beate: Personligen föredrar jag öl framför whiskey.