Mera snusk i Per-Anders blogg?

Per-Anders blogg har nu funnits i drygt två och ett halvt år och jag har under den här tiden avhandlat allt från kraschade rymdskepp till fredagsmys. Men precis som Bert Karlsson så vill jag anpassa mig efter markanden, och kopierar därför hans valspråk: "Ge folk det folk vill ha!". Alltså undrar jag: skriver jag om sådant som läsarna vill läsa om?  

För att försöka få lite vägledning av läsekretsen har jag gjort nedanstående frågeformulär. Där vill jag att du kryssar i vilket ämne du helst vill läsa om på min blogg.

För de som inte vet om det så kan man också lämna kommentarer till mina inlägg. Längst ner i varje inlägg finns en länk (Kommentarer) där man kan läsa de kommentarer som lämnats till respektive inlägg. Det är alltså fritt fram för alla som vill att kommentera det jag skriver, även om ni inte håller med om mina åsikter. Jag gillar att få kommentarer.

Det ska bli spännande att få se resultatet. Om jag sedan tänker följa det är en annan sak.




Aftonbladet:
”Nätet har blivit en kanal för ilska”
”Kommentarerna är rent bajsvatten i de flesta fall”

#1 - Beate

Ha, ha, ha!!! Synd att man vara kunde "kryssa" för ett alternativ;-)

#2 - Ailas

Visst är det jättetrevligt att få respons i form av kommentarer! (Tack för dina hos mig, blir alltid glad!)



Hm, tror inte jag jag skulle vilja läsa om sex på din blogg, om du ursäktar. :) Däremot om små lustigheter, musik och resor. Kan t o m gilla en och annan politisk analys.

Det trevligaste med en blogg är det spontana och att man varierar. Jag vill inte veta i förväg vad vederbörande kommer att blogga om... Så variera du och fortsätt som du gjort. Jag gillar din blogg.

#3 - Per-Anders

Beate: Ja det gäller ju att välja.



Ailas: Tack! Jo, roligast är nog när ämnena varierar.

#4 - Anonym

Men PA... Ha, ha... Det var ju en kryssruta för mycket! Jag kan nämligen inte tänka mig något lustigare i vardagslivet än en modeblogg från dig! ;)

Kram

Maggan

#5 - Selma

Nu har jag röstat fast det bär mig emot. Jag håller med föregående talare. Jag gillar blandningen. Jag vill inte ha bara trams, inte bara herrmode och när bloggar bara är politiska megafoner med färdigtänkta partitankar känner jag mossan växa på mig, detta trots att jag nog är väldigt politiskt intresserad.

#6 - Kerstin

Blev nog lite fel där, trodde att jag kunde rösta på mer än en kul grej!

Jag läser allt Du skriver så det är fritt fram!

Tack för kommentaren hos mig!

En sak som är väldigt trevlig med Dig är att Du kommenterar kommentaren, det tror jag att jag skall ta efter!

Så blev jag avundsjuk på det långa tövädret hos Er, här har vi inte haft tillstymmelse till töväder, bara ett par timmar dagsmeja under några dagar.

Med bara ca 14 dagar kvar till påsk ser jag med fasa att vi får behålla snömassorna en bra bit in i april?

Ha en skön helg!

#7 - Anna

Jag hade också gärna kryssat för fler än ett alternativ. Nu övervägde lustigheter i vardagen ändå, för det tycker jag du gör så bra med din egen lågmälda humor, men lite intriger på jobbet vore ju också spännande... :)

#8 - Per-Anders

Maggan: Va..? Vad menar du?



Selma: Lite politik emellanåt blir det nog.



Kerstin: Tyvärr kan man inte rösta på mer än ett ämne.



Anna: Vi får väl hålla lite koll på intrigerna på jobbet. Tipsa mig om du ser något intressant.

#9 - Andreas "sonen"

Jag röstade på intriger inom familjen. såg det var 2 som röstat på det. undra vem mer som röstat på det ?

Jag tycker i alla fall du borde göra mera reklam för ex prylar eller kläder i bloggen. Oftast kan man få nån typ av % rabbat på företaget om man bloggar om deras produkter.