Mobiltest

dsc00032 (MMS)

Dagens blogginlägg är bara ett test. Testar att blogga via mobilen. Ska bli spännande att se om det funkar. Bilden ovan tog jag i höstas när jag försökte dra nytt elsystem på släpvagnen till bilen. Det var den bästa bilden jag hittade i mobilens minne.

#1 - Beate

Jag har sett värre, mycket värre alltså. Kablar hade t o m något konst(närl)igt öve sig;-)

#2 - Mia

Inte så illa! Testet lyckades.

#3 - Selma

Det funkade ju alldeles utmärkt.

#4 - Kerstin

Ser trassligt ut!

Ha de!

#5 - Lisbeth

åh, va duktigt! avundsjuk Du får visa mig vid tillfälle hur man gör :)

#6 - Yvonne

Det var en väldigt.... ehhh....fin bild du lyckades hitta. Att vi har möjlighet att kommentera bilden här visar ju också att ditt test funkade.

#7 - Daniel

Du kan jU!

#8 - Cina

Det fungerade ju! Härligt!

#9 - Per-Anders

Tack för alla kommentarer. Själv ligger jag lite lågt med bloggandet just nu - av tidsbrist.