Min hjärna tar en paus



Det har varit en intensiv vecka, denna vecka. Jobbet med vår tidning har under den senaste veckan tagit all kraft, och nu är det endast några dagar kvar tills vi ska lämna över den till tryckeriet.

Jag har varit så trött på kvällarna att jag inte ens orkat blogga, trots att jag faktiskt verkligen gillar att blogga. Men när dagarna ägnats åt att skriva en massa genomtänkta texter, då har det inte funnits så mycket kreativitet kvar till bloggandet.

Nu ska min hjärna få vila lite under helgen, så kanske den om några dagar kan leverera ytterligare några texter. Det kanske till och med hamnar några rader på bloggen.


Läs även andra bloggares åsikter om
, ,
#1 - Beate

1. Himla cool bild!!! Hjärnan klär dig om man säger så;-)

2. Har haft en liknande vecka som du. Vi hade pressläggning för vår facktidning idag...å hektiskt är ju bara förnamnet. Men jag gillar det faktiskt... mycket bättre än att rulla tummarna, då går tiden så långsamt.

#2 - Per-Anders

Kul att du tycker att min hjärna klär mig. Faktum är att vi trivs ganska bra ihop, min hjärna och jag.

#3 - Kerstin

Ganska ruggig bild tycker jag!

Höll på att säga att Du klär bättre utan den! Ha,ha

Mitt liv är ju ganska "hjärnlöst" för tillfället!

Ha det lugnt!

#4 - Lisbeth

Intressant... hmmm...

Ha det gott!