Ibland känner man sig lite malplacerad



Känner att jag har ett snyggt blogginlägg på gång men orden och formuleringarna har ännu inte riktigt fallit på plats. Lägger det åt sidan så länge och publicerar i stället bilden ovan. Bilden tog jag en höstkväll för några år sedan när malen satt på vårt sovrumsfönster.

Jag har sedan frilagt malen i Photoshop och lagt på en ny bakgrund. Inte speciellt avancerat men det blev ändå ganska coolt tycker jag.

#1 - Kerstin

Så perfekt, tydlig som levande! Silver på fingrarna om man tar i den!

Ha en fin dag:)

#2 - Selma

Photoshop skulle jag vilja lära mig. Fotografera också för all del.

#3 - Mia

Skitläckert, tycker jag... ;-)



#4 - Em

Yes, det blev coolt! :D

Sv: Nej, Egoina har inte samma hatt som Gun och jag. Bilden av Egoina är typ ett halvår gammalt, medan de av Gun och jag är från i lördags. :D

#5 - Lisbeth

Mycket proffsigt!

#6 - Per-Anders

Kerstin: Silver på fingrarna..? Det visste jag inte. Måste prova nästa gång jag ser en mal.



Selma: Fotografera är inte så svårt. Kom bara ihåg att använda blixt i motljus.



Mia: Tack!



Em: Men man kan väl i alla fall säga att ni alla var i hatten.



Lisbeth: Tack

#7 - Beate

Så du är makro-proffs du med (syftar inte på mig alltså). En fotobloggare till:-) Kolla in fotoutmaningarna, dom är skitroliga... och inspirerande.

#8 - Cina

En jättehäftig bild!

#9 - Per-Anders

Beate: Kanske jag provar en fotoutmaning nån gång.



Cina: Tack!