Snöyra i Vilhelmina

Här är jag
Där är du
Men var är vi?

Själv befinner jag mig just nu på tjänsteresa i Vilhelmina. Här råder fortfarande full vinter och bilresan hit har präglats av ett rejält snöande. Imorgon ska vi ut i skogen för att göra ett reportage till personaltidningen. Det ska bli spännande. På kartan ser platsen vi ska till ut att vara nära fjällvärlden.

För dig som ännu inte kryssat in något av alternativen i min lilla enkät om min blogg kan göra det här. Nu ska jag fortsätta att se på slutspelshochey på hotell-TVn.
#1 - Beate

Snö, snö, snö... tar det aldrig slut.



PS. Tycker det är fantastiskt att du får göra reportageresor för en personaltidning. Sådant kallar jag seriös satsning. Grattis!

Nu skulle dom ju skicka dig till nå't varmare och icke-snöigt ställe... men man tager väl det man haver om man säger så;-)DS

#2 - Mia

Har du inte fått nog av snö och vinter!? Jag hade nog valt att resa söderut istället för att kanske upptäcka litet krokusar, snödroppar och annat vackert... Jag vet förstås inte om du hade något val...