Det är mycket nu...



Jag har råkat ut för en tillfällig formsvacka i mitt bloggande. En massa aktiviteter både i jobbet och på fritiden (typ studentfirande och diverse sysslor på villatomten) gör att det inte blir så mycket ork kvar till bloggen. Men det är, som sagt, tillfälligt.

Under tiden bygger jag upp ett lager med spännande nyheter som jag kommer att berätta om inom de närmaste dagarna.

Bilden ovan är en posttraumatisk skildring av den komplexitet som samhällets exponering i samtida... 

Eller så är bilden bara väldigt ful. 

#1 - Kerstin

Väntar!

Ha de!

#2 - Selma

Väntar med spänning.

#3 - Beate

Mmmhhhh, bilden är ju faktiskt ganska cool. Der mycker framemot dina memoarer, nej jag menar dina nyheter;-)

#4 - Lotta

Ja, det är så det är ibland. Tiden räcker inte till för allt man vill.

Ha en bra dag!

:-)

#5 - Maggan

Det ska vara du för att "hitta" något fult med tunnelbaneuppgången på Birger Jarlsgatan! ;-P (för visst är det den)

#6 - Mia

Den som väntar på något gott, väntar aldrig förgäves...

#7 - Per-Anders

Ja, bilden är faktiskt tagen i Stockholm. Men exakt vart vet jag inte. Jag satt i en taxi på väg mot Skeppsholmen och tog en bild på måfå genom fönstet.