Då vildhingst - nu kastrerad hankatt

Just nu pågår Dansbandsveckan i Malung, och i Aftonbladet.se kan vi läsa om en tillställning med naken hud, kondomer och skavsår. Att gå på dans handlar alltså om att leva ut sin brunst, och att knyta nya sexkontakter. Eller...?

Jag känner här att jag måste delge mänskligheten min analys av mitt liv på dansbanan, på den tiden det begav sig.

Läs mer här!


Aftonbladet:
Bra glid i Malung
Festivalen går som en dans
E-Type satsar på dansband



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,
#1 - Beate

Ja du, ditt tidigare inlägg speglar precis det vad vi alla måste inse förr eller senare: vi börjar bli gamla;-)

#2 - Em

Hahaha! Dansband är för mig alltihopa.

Sv: Gör en video med ditt trix. Jätteroligt ju!

#3 - Beate

Svar: Så himla kul!!! Hur länge ska ni stanna? Tar ni bilen med er eller flyger ni? Å du Gdansk är suverän men Sopot måste ni bara kolla. Tåget tar 20 minuter och kostar typ 9 kronor. Är så otroligt glad att ni ska åka dit. Hoppas ni kommer att ha en lika lyckad semester som vi hade ifjol. Vi ska dit igen.

#4 - Pjoltas

Dansband all the way, baby!

=)

#5 - Kerstin

Motionen var väl OK men dans har inte varit min starka sida!

Som Du beskriver det i Din "dansblogg" verkar det vara lika stor chans att lyckas där som att lyckas i ett lotteri?!

Ha en fin resa!