Vad säger stjärnorna om 2010?

Volvo, Sverigedemokraterna och Gudrun Schyman. Är det dessa som vi kommer att prata mest om under 2010? Gudrun Schyman är ju en av deltagarna i årets Let´s Dance, och vem vet, kanske det blir hon som får överta rollen som medieguru efter Anna Anka.

Än så länge är det bara spådomens stjärnor som vet vad kommer att hända under 2010. Läs mer om vad de har att fundera på.

Aftonbladet:
Nyårsafton – en sms-fest
Underhållande, varmt och blött – så blir 2010

#1 - Beate

Ha, ha, ha - jag börjar se din poäng.

Säg som så:

1. Jag kör inte Volvo (inte Saab heller, men där skulle jag "stödköpa" om vi behövde en ny bil just nu).

2. Sverigedemokraterna är vi totalt överens om.

3. Nej, jag kan inte med henne (inte med Mona Sahlin heller för den delen). Två mediakåta medelmåttor som har passerat bäst före datum för länge sedan (speciellt Gudrun).

Kul att vi alla tänker/funderar annorlunda. Tänk hur tråkigt det skulle bli annars - jag menar bara Volvo på vägarna till exempel ;-)

#2 - Per-Anders

Beate: Ja precis.