Less på kylan



Det är kallt ute. Ingen nyhet kanske, men nu är jag less. Less på kylan. Idag var det minus 20 grader ute och det kändes nästan som om jag skulle få andningsstillestånd när jag var utomhus på lunchen. Till helgen har YR lovat att det ska bli mildare utomhustemperatur och prognosen säger även att det ska bli mera snö. För mig är det helt okey om det snöar, bara temperaturen stiger.

Bilden ovan visar Sundsvall en iskall decembereftermiddag, fotad från Norra Berget.


Läs även andra bloggares åsikter om , ,
#1 - Kerstin

Är också trött på kylan! Dessvärre skall vi visst få mer av den varan här!

Dumt att jag klev ur ide´t!

#2 - Mimmione

Håller med, det är för kallt, idag var vi inte ens ute på dagis, jag får spader av att vara inne en hel dag, och det får även ungarna tyvärr..

#3 - Beate

Är du redan less;-) Det är ju bara början. Fyra månader kvar innan vi kan njuta av plusgrader igen;-)

#4 - Per-Anders

Kerstin: Önskar jag hade ett ide att kliva ner i.



Mimmione: Ja det är inte kul att vara ute i den här kylan.



Beate: Usch. Fyra månader låter länge.

#5 - Mia

För en gång skull är jag ganska nöjd med vintern. Jag älskar inte kyla och snö, men snön kom och stannade kvar. Ett stort plus mot vad vi ofta har i mina trakter... snö, regn = slask x flera. Det här är bättre... vackert dessutom, knarrar så gott under skorna också...



Har jag blivit sjuk måntro, när jag lovordar vintern så här!?