En liten julhälsning



På väg hem från jobbet idag stannade jag till vid Birsta City och handlade ett gäng julklappar, och imorgon ska jag vara ledig från jobbet för att fixa lite här hemma. Min sambo ska också vara ledig, och morgondagens sysslor har vi delat upp efter våra respektive kompetensområden. Med andra ord, jag städar och hon lagar mat. 

På fredag är det julafton och då kommer diverse familjemedlemmar och släktingar på besök. Traditionellt julfirande så det förslår.

Till julen hör också en julhälsning, och en sådan delar jag med mig av här ovan. God Jul!


Läs även andra bloggares åsikter om , ,
#1 - Ailas

Du har t o m hunnit städa här på bloggen. Bra jobbat!



Det blir ett traditionellt julfirande även här. Vi blir ganska många till bords, jättemysigt!



Sv. Ja, jag menade morgontidningarna, även om jag ibland tycker att man även kan ifrågasätta dem. SvD kallar sin nättidning för kvalitetssajt, förresten...



Jag vill passa på att önska dig en riktigt god och avkopplande julhelg samt tacka för kommentarer och "bloggsamvaro".

#2 - Tina

Jag ser fram emot att träffa Talking Tom på fredag. Hälsa honom att om han är riktigt snäll o underhållande kan jag smyga en bit sill under bordet till honom :)

#3 - Beate

God Jul och ett Gott Nytt (Blogg-) År till dig med:-)



PS. Perfekt uppdelning av arbetsuppgifterna:-))) DS

#4 - Lennart

Jag har hållt mig borta från affärer, det är fullt med shoppinggalningar i alla hela december. Har bara skickat en laddning julkort till folk. God jul!

#5 - Åsa

sv: Cocillana är en receptbelagd hostdämpande medicin som innehåller lite morfin, perfekt om man hostar på nätterna och inte kan sova. Dock blir man lite dåsig av den.........

#6 - Beppan

Så juligt och fint hos dig!! Har mitt kvar - men dagen är ju lång...

Önskar dig en riktigt god jul tillsammans med nära och kära!!

#7 - Micke

God Jul Per!! :)

#8 - AnnaKK

Tack för den julhälsningen, och städa på så hinner du kanske bli klar innan Tomten kommer och "stugan" återigen blir full med skräp efter våldsam paketöppning osv! ;-)



Ha en jättefin helg! :-)

#9 - Elisabeth

God Jul och Gott Nytt År Per-Anders!

Tack för all kul läsning och humor.

#10 - Kerstin

Din blogg är speciell, och Dina tankat likaså! Men riktiga!

God-Jul och Gott Nytt År!

#11 - Cina

Vad fint du har här på bloggen!

Hoppas din/er jul blev bra och mysig! God fortsättning önskar jag dig!