Mera mobiltestning

img_0019 (MMS)

Sticker emellan med en ett litet inlägg från mobilen i testsyfte. Idag har jag varit ledig från jobbet och i morse fick jag därmed möjlighet att sova ut ordentligt. Det var jätteskönt. Men jag vaknade ca kl 10.00 av att min hjärna körde den senaste veckans alla händelser i repris. Hjärnan verkar vara en kroppsdelar som lever ett eget liv. I alla fall min hjärna. Bilden ovan har jag tagit med mobilen och visar hur jag ser ut ikväll. Bilden är tagen med en speciell mobilkamerafunktion som kallas Hipstamatic och gör bilderna lite coolare.

#1 - Mia

Önskar dig en fortsatt bra påskhelg!

#2 - Beate

Är glad att jag inte har din hjärna. Den är död tills jag vaknar - idag vid 11:55;-)

Den där hipstamatic funktionen verkar vara lite hispig tycker jag (efter en snabbgoogling). Å du vet väl: red and green should never been seen... sa man för många år sedan;-)

#3 - Per-Anders

Mia: Tack det samma!



Beate: Det är just det som är meningen med Hipstamatic: att det ska se lite konstigt ut, fast konstigt på ett coolt sätt.

#4 - Lisbeth

... ja, detsamma har jag alltsomoftast... trist =(