Jag lever...


Vill bara meddela att jag inte har dött, jag har bara råkat ut för lite temporär bloggtorka. Visst händer det saker jag skulle kunna blogga om, typ borttappade Air France-plan, EU-valet eller att jag kört bil 40 mil idag. Men ingen av de nämnda händelserna har jag just nu någon djupare analys av.

Jag väljer i stället att visa en bild som jag tog härom dagen. Bilden visar en humla som ger sig i kast med en blomma på vår gård. Man får hoppas att innehållet i blomman var till belåtenhet.

Läs även andra bloggares åsikter om
#1 - woopsidaisy

du vet att du inte är bloggpliktig, va... Det är högst frivilligt. Har man inget intressant eller ointressant att skriva om, blir man inte straffad... det värsta som kan hända är att man tappar en eller annan otrogen läsare, men dom trogna anhängarna orkar härda ut! Jag är trogen, jag orkar härda ut din bloggtorka, jag kikar alltid in hos dej!