Livet i en jetmotor

Några ord om min profilbild, där jag sitter i en jetmotor som är innesluten av ett orange-gult sken. Men varför en flygmotor, och hur kommer det sig att jag hamnat där?

Lämna gärna en kommentar och berätta vad du tror är orsaken till att jag befinner mig i denna jetmotor? Se alternativen nedan.

(Klicka på bilden för att se en förstoring)



1. Jag extraknäcker som stuntman och bilden är tagen i samband med inspelningen av nästa avsnitt av Lost.

2. Jag är snål och har gett mig på ett lite våghalsigt sätt att flyga gratis.

3. Jag går i terapi för att bli av med min flygrädsla.

4. Inget av ovanstående. Det finns en annan orsak, nämligen...


Rätt svar kommer att avslöjas längre fram på denna blogg.

Klicka på bilden för att se en förstoring.

#1 - Lisbeth

Jag skulle vilja se dig som stuntman hohoho

...snål är du inte... så mycket som du gillar att resa kan du aldrig vara flygrädd, det kan jag sätta en guld-tia på! Alltså blir jag nyfiken på om orsaken är vad jag tror :D

#2 - woopsidaisy

du råkar befinna dej i en flyghangar, käkar tjugo påsar vingummin, drabbas av palt-koma och känner att du omedelbart måste lägga dej ner. golvet är jätteskitigt och du ser ingen annan utväg än att lägga dej i en jetmotor...?

#3 - Marie

Håller med dig vad det gäller Facebook kontra bloggande. Fattar inte ens hur man går med i en intressergrupp på Facebook - kan du lära mig?



Nä nu ska jag läsa lite i din blogg...

#4 - Lisbeth

Vilken otroligt fin bild du lagt in i din header här på bloggen!!! 5 getingar :D



...ja, jag antog att det var nåt de själva ansåg som helt ok (ruckel vs nya hus i Tallinn). Men för mig kändes det udda, men vem har rätt o vem har fel... om det nu finns några fel, egentligen. Det är kanske tack vare den vanan som allt står kvar sen 1200-talet ler