Snöskottning


Denna söndag har jag nästan helt och hållet ägnat åt snöskottning. Det har snöat hela helgen och allra mest idag. Det känns som det hittills denna vinter kommit mer snö än det gjorde under hela förra vintern.

Bilden ovan är tagen idag när jag sopar bort snö från en av våra bilar. Först skottade jag vår egen gård och sedan skottade jag svärfars gård. När jag kom hem igen fick jag skotta den egna gården en gång till som då åter var full med snö.

Snöskottning är bra motion men nog ska det bli skönt när det blir sommar.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,
#1 - woopsidaisy

den härligaste snön är den man inte har...

#2 - Lisbeth

Jag har använt vår nya snöslunga, både igår o idag. Är faktiskt glad över att Anders ville köpa en sån.

#3 - Ingela

Hihihi, Ja det kan du ha rätt i! ;o) Rikard Wolf, grrrrrrr