2009 - ett bra eller dåligt år?

Det har varit lite glest med inlägg på min blogg på sistone. Det blir gärna så när det är juletider - då har jag helt enkelt inte tid att sitta vid datorn. När det är jul så vill man gärna umgås med folk IRL.

Just nu kommer jag inte på något vettigt att skriva men kan i alla fall berätta om en sajt som jag hittade på nätet härom dagen. Sajten heter Voter.se. och innehåller diverse omröstningar av allehanda slag. Det roliga är att man också kan länka omröstningarna till sin egen hemsida/blogg. Här nedan har jag länkat en omröstning om hur man tycker 2009 har varit.

Kanske inte så spännande, men här är den:

#1 - Kerstin

Gillar verkligen dessa omröstningar och tester!

Vad kan det bero på tro?

Önskar Dig ett synnerligt Gott Nytt År 2010!

Xin Nian Hao! (kinesiska och betyder just Gott Nytt År)

Allt gott!

K.

#2 - Beate

Håller med Kerstin. Ska testa. Tack för tipset!!!

#3 - Per-Anders

Kerstin och Beate: Jag har ännu inte hunnit titta närmare på Voter.se, men jag ska göra det framöver.

#4 - Ailas

2009 har varit ett alldeles utmärkt år för mig, vilket i sig inte hindrar att 2010 kommer att bli ännu bättre! Det tycker jag att vi ska tro på, så därför önskar jag även dig ETT ÄNNU BÄTTRE NYTT ÅR!