På besök hos bloggåtervinningen



Jag befinner mig just nu i en period då mitt bloggande går på lågvarv. Det är lika glest mellan inläggen som det är mellan sommarens varma dagar, men trots det har jag ambitionen att min blogg inte ska dö. Jag betraktar detta bara som en tillfällig formsvacka och väntar ihärdigt på att formen ska komma tillbaka. Den kommer, det vet jag, men jag vet inte hur länge det dröjer dit.

Så länge gör jag en djupdykning i mitt bloggarkiv och hittar där ett inlägg från hösten 2007 som jag tycker mycket väl går att återvinna. Det handlar om en av mina favoritplatser här hemma - tvättstugan. Jag gillar det där inlägget.

Läs inlägget här.



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,
#1 - Kerstin

Skönt att Du är i farten! Blev lite orolig över Ditt långa uppehåll!

Visst känner man ibland att ideérna tryter, har själv tänkt att "bloggåtervinna" det finns ju en del som duger till återanvända!

Ha det gott.

#2 - Beate

Välkommen tillbaka!!! Ja ditt inlägg från 2007 mår riktigt bra av att återanvändas. Skrattade högt, då jag är raka motsatsen till dig...

Här stryks det aldrig nå't, mangel eller handpåläggning duger gott.

Däremot är det en skön känsla att komma upp från tvättstugan med korgen full av vikta kläder/handdukar med mera. Å sedan se en tom korg är en tiopoängare.

PS. Hoppas du får blogglusten tillbaka. DS

#3 - Per-Anders

Tack för kommentarerna Kerstin och Beate. Det är inte det att jag har brist på idéer, jag har en hel drös med påbörjade blogginlägg på lager. Men det känns på något vis trögt att skriva, och då är det inte annat att göra än att vänta tills lusten kommer tillbaka. Jag har trots allt som mål att komma tillbaka på bloggbanan inom en inte alltför avlägsen framtid.

#4 - Lisbeth

Härligt P-A, härligt!